poređenje kvaliteta

Kada se dogodi kvar na turbini, često se dođe u dilemu kako rešiti ovaj problem. Da li odneti turbinu na servis ili ugraditi novu? Šta je u ovoj situaciji pouzdano i kvalitetno rešenje koje se isplati na duže staze?

Nova turbina ili servis:

Poređenje:

servisirane i nove turbine

Napravili smo poređenje novih i servisiranih turbina na našem tržištu, gledajući ukupno vreme, cenu i kvalitet popravke. Na kraju smo ostavili naše predloge koji vam mogu biti korisni pri sledećem servisu.

Nova turbina ili servis:
● (%) efikasnosti motornog sagorevanja
performans motora
● (%) potrošnje u odnosu na optimum
potrošnja
● (%) izdrživosti na 100 000 km
dugotrajnost

Servisirana turbina sadrži zamenske komponente čija izdržljivost zavisi od njihovog kvaliteta. Popravljena turbina kalibriše se i balansira adekvatnom aparaturom, koja se razlikuje od servisa do servisa. Turbina sa nekvalitetnim delovima, lošim balansiranjem ili kalibracijom kvari se u proseku na 10 000 km. Do ovoga dolazi usled korišćenja zastarele, neadekvatne opreme ili nekvalitetnih zamenskih delova turbine. 

Nova turbina ili servis:
● (%) efikasnosti motornog sagorevanja
performans motora
● (%) potrošnje u odnosu na optimum
potrošnja
● (%) izdrživosti na 100 000 km
dugotrajnost

Vozilo koje koristi nov turbokompresor, ima osetno bolji performans motora i efikasniju potrošnju goriva. Pored maksimalnog performansa, nova turbina ima visoku izdrživost i dug radni vek. Sa novom turbinom sigurni ste da u vozilo ugrađujete adekvatnu komponentu koji nije prošla nikakve obrade ili modifikacije. Neznatno viša cena u startu postaje dobra investicija u poređenju sa turbinom lošeg kvaliteta.

Gde kupiti novu turbinu:

Novu turbinu za vozilo možete kupiti kod domaćih distributera turbo proizvođača. Treba voditi računa o autentičnosti originala jer na našem tržištu postoje kopije koje nisu potvrđenog kvaliteta.

Eturbo je generalni uvoznik i distributer za Garrett® koji je jedan od vodećih proizvođača najzastupljenijih turbokompresora.

Mogući problemi pri servisu turbine:

Servis koji je opremljen znanjem i aparaturom za popravke precizne mehanike može biti teško pronaći. Cena servisa turbine ume da bude visoka u odnosu na dobijen kvalitet. Ukoliko servis nije dobro urađen, turbina će opet morati na remont posle kraćeg vremena. Ovde leži rizik da će turbo koji nije adekvatno popravljen imati problema u bliskoj budućnosti i vozača staviti u nezgodan položaj ponovnog plaćanja istog problema. 

Ukoliko tražite preporuku za kvalitetan servis, uputili bismo vas na sledeći link.

Pri zameni turbine na vozilu treba voditi računa o adekvatnosti turbine za vozilo, kvalitetu, pouzdanosti. Jeftin servis turbine može rezultirati ponovnim kvarom na turbini, ali i na motoru, ubrzo nakon popravke.

⚠ Turbine servisirane po neovlašćenim radionicama ili servisima uglavnom nisu pravilno kalibrisane za vozilo i sadrže neoriginalne delove. što rezultira:

  • Lošim performansom vozila
  • Ponovnim kvarom za pređenih 10 000km (u proseku)
  • Potencijalnim oštećenjem motora
  • Trošak ugradnje još jednog „remontovanog“ turbopunjača
Nova turbina ili servis:

Ako tragate za kvalitetnim rešenjem ovog problema, preporučujemo da pogledate katalog domaćeg e-servisa. Eturbo je platforma za informisanje i pronalaženje turbokompresora. Primarna delatnost nam je prodaja originalnih, ali posedujemo i opsežan lager remontovanih turbokompresora za sve vrste vozila, spremnih za ugradnju. Više o našem e-servisu možete saznati na linku: eturbo.rs

podeli ovu stranicu preko: